FAQ

Εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε πολλές από τις ερωτήσεις σας

ερωτήσεις και απαντήσεις για τα κοινόχρηστα ποδήλατα

Αν και τα συστήματα μίσθωσης ποδηλάτων EasyBike είναι απλά και εύκολα στην χρήση, πολλές φορές απαιτείται και μια μικρή βοήθεια. Συγκεντρώσαμε εδώ και σας παρουσιάζουμε, ερωτήσεις και απαντήσεις για τα κοινόχρηστα ποδήλατα που ελπίζουμε να βοηθήσουν στην βαθύτερη κατανόηση της λειτουργίας του συστήματος και να λύσουν τυχόν απορίες. Οι ερωτήσεις και απαντήσεις για τα κοινόχρηστα ποδήλατα καλύπτουν όλες τις πιθανές σας απορίες. Ωστόσο, αν παρόλα αυτά υπάρξουν δυσκολίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να επικαιροποίησουμε τις απαντήσεις μας.

Δεν ξέρω πως να παραλάβω ένα ποδήλατο

Η παραλαβή ενός ποδηλάτου γίνεται σε δευτερόλεπτα ακολουθώντας 3 απλά βήματα.

Βήμα 1 
- Πηγαίνεις σε οποιονδήποτε σταθμό ενοικίασης και κάνοντας χρήση της ηλεκτρονικής κάρτας EasyBike (συνδρομητές)  ή εφόσον δεν διαθέτεις την κάρτα EasyBike, της πιστωτικής σου κάρτας, απελευθερώνεις ένα ποδήλατο και ξεκινάς την διαδρομή σου.

Βήμα 2 
- Χρησιμοποιείς το ποδήλατο για όσο χρόνο σου είναι απαραίτητο, κάνοντας χρήση  και της ειδικής κλειδαριάς εφόσον απαιτείται για βραχυπρόθεσμη στάθμευση εκτός των σταθμών ενοικίασης.

Βήμα 3
 – Επιστρέφεις το ποδήλατο σε οποιονδήποτε σταθμό ενοικίασης. Απλά τοποθετείς το ποδήλατο σε οποιαδήποτε διαθέσιμη βάση στάθμευσης όπου και ασφαλίζει. Το ποδήλατο αναγνωρίζεται αυτόματα από το σύστημα και γίνεται και υπολογισμός του χρόνου ενοικίασης καθώς και της χρέωσης που αντιστοιχεί. Το ποσό που αντιστοιχεί στην μίσθωση σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο, αφαιρείται αυτόματα από το υπόλοιπο της ηλεκτρονικής κάρτας EasyBike ή της πιστωτικής σου κάρτας.

Κατά την επιστροφή του ποδηλάτου βεβαιώσου ότι το ποδήλατο έχει ασφαλίσει ορθά στην κλειδαριά. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις προβλήματα κατά την παραλαβή ή επιστροφή του ποδηλάτου επικοινώνησε μαζί μας.

Παρέλαβα ένα ποδήλατο αλλά δεν γνωρίζω πως να το επιστρέψω

Για την επιστροφή του ποδηλάτου απαιτούνται 3 απλά βήματα. Αν παρόλα αυτά δεν μπορείτε να επιστρέψετε το ποδήλατο σας, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης.

Επιστρέφεις το ποδήλατο σε οποιονδήποτε σταθμό ενοικίασης. Απλά τοποθετείς το ποδήλατο σε οποιαδήποτε διαθέσιμη βάση στάθμευσης όπου και ασφαλίζει. Το ποδήλατο αναγνωρίζεται αυτόματα από το σύστημα και γίνεται και υπολογισμός του χρόνου ενοικίασης καθώς και της χρέωσης που αντιστοιχεί. Το ποσό που αντιστοιχεί στην μίσθωση σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο, αφαιρείται αυτόματα από το υπόλοιπο της ηλεκτρονικής κάρτας EasyBike ή της πιστωτικής σου κάρτας.

Ποιός είναι ο μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος χρήσης του ποδηλάτου;

Το ποδήλατο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για όσο χρόνο επιθυμείτε. Ωστόσο, μην ξεχνάτε ότι το σύστημα κοινοχρήστων ποδηλάτων είναι σύστημα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Τα ποδήλατα τα χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ για όσο χρόνο μας χρειάζονται και στην συνέχεια τα επιστρέφουμε σε κάποιον από τους σταθμούς μίσθωσης προκειμένου να είναι διαθέσιμα και σε άλλους χρήστες. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε μεγάλες χρεώσεις και συμβάλλουμε στην εξυπηρέτηση των άλλων χρηστών. Ο μέγιστος επιτρεπτός χρόνος χρήσης του ποδηλάτου είναι 24 ώρες. Μετά το πέρας των 24 ωρών από την έναρξη της μίσθωσης, το ποδήλατο θεωρείται κλεμμένο.

Έφτασα σε κάποιον σταθμό για να επιστρέψω το ποδήλατο μου αλλά δεν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις στάθμευσης. Τι να κάνω;

Ενημερωθείτε στον σταθμό ενοικίασης ή on-line για τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης σε κάθε σταθμό και πηγαίνετε το ποδήλατο στον κοντινότερο σταθμό ενοικίασης από το σημείο που βρίσκεστε για να το παραδώσετε.

Τι πρέπει να προσέξω όταν παραλαμβάνω ένα ποδήλατο;

Μόλις παραλάβετε ένα ποδήλατο, θα πρέπει να ελέγξετε την δυνατότητα να σας μεταφέρει με ασφάλεια στον προορισμό σας. Τα κύρια σημεία που θα πρέπει να ελέγξετε είναι : Τα ελαστικά, τα φρένα, τις ταχύτητες, τον φωτισμό (εφόσον είναι νύχτα) και την κίνηση του ποδηλάτου δηλαδή την αλυσίδα. Εφόσον το ποδήλατο παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα στα συστήματα του, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός σύντομου χρονικού διαστήματος από την παραλαβή (χωρίς χρέωση) και να παραλάβετε κάποιο άλλο. Στην περίπτωση αυτή ειδοποιήστε σχετικά το σύστημα δηλώνοντας την βλάβη στον σταθμό ή επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης και δηλώστε την βλάβη.

Μου αρέσει το σύστημα και το ποδήλατο και θέλω να το χρησιμοποιήσω. Να γίνω συνδρομητής ή να το χρησιμοποιώ περιστασιακά;

Αν μετακινείστε συστηματικά στην πόλη και αναζητάτε έναν υγειινό, άμεσο και οικονομικό τρόπο τότε το καλύτερο είναι να γίνετε συνδρομητές του συστήματος. Οι συνδρομητές έχουν πλεονεκτήματα όπως άμεση πρόσβαση στο σύστημα με την επίδειξη της ηλεκτρονικής κάρτας EasyBike στους σταθμούς ενοικίασης και δωρέαν χρόνο χρήσης του συστήματος. Από την άλλη πλευρά αν είστε επισκέπτης στην πόλη ή δεν μετακινείστε συχνά, η περιστασιακή πρόσβαση στο σύστημα με την έκδοση κωδικών είτε on-line είτε στους σταθμούς ενοικίασης σας δίνει την ευκαιρία χρήσης του συστήματος χωρίς να είστε συνδρομητής.

Είναι ασφαλής η διαδικασία χρέωσης της πιστωτικής μου κάρτας;

Η διαδικασία χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας είναι πιστοποιημένη από VISA MASTΕRCARD και διέπεται από τους αυστηρότερους κανόνες ασφαλείας είτε πραγματοποιείται on-line είτε στους ειδικούς πιστοποιημένους αναγνώστες καρτών στους σταθμούς ενοικίασης. Η πιστοποίηση στις on-line συνδέσεις γίνεται μέσω redirection σε περιβάλλον της τράπεζας ενώ στους σταθμούς γίνεται μέσω τεχνολογίας Chip & Pin.
Ωστόσο, σε περίπτωση χρήσης της πιστωτικής σας κάρτας στους σταθμούς ενοικίασης θα πρέπει πάντα να ελέγχετε να μην σας παρακολουθεί κάποιος ώστε να υποκλέψει τα στοιχεία της κάρτας σας ή/και τους κωδικούς σας.

Δεν μπορώ να επιστρέψω το ποδήλατο στο σύστημα. Τι πρέπει να κάνω;

Εφόσον δεν μπορείτε να επιστρέψετε το ποδήλατο που παραλάβατε, επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα υποστήριξης για να δηλώσετε την αδυναμία αυτή και να αποφύγετε περιττές χρεώσεις.

Το ποδήλατο που παρέλαβα παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και είμαι μακριά από τον σταθμό ενοικίασης. Τι να κάνω;

Εφόσον διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα στο ποδήλατο που έχετε παραλάβει και βρίσκεστε μακριά από τον σταθμό ενοικίασης ειδοποιήστε το τμήμα υποστήριξης

Διαπίστωσα κάποια δυσλειτουργία στο σύστημα ή ενέργεια βανδαλισμού. Τι να κάνω?

Αναφέρετε το ΑΜΕΣΩΣ στο τμήμα υποστήριξης

Δεν εχετε βρει καποια απαντηση που να σας βοηθησε; Παρακατω μπορειτε να βρειτε καποιες επιπλεον επιλογες

Τηλέφωνο Υποστήριξης

Αν ακόμη έχετε κάποιες απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 2310 943720

Τηλέφωνο

Επικοινωνία με την Υποστήριξη

Αν δεν έχετε βρει κάποια απάντηση στο F.A.Q. μπορείτε να επικοινωνήσετε μετην υποστήριξη στο support@brainbox.gr

Επικοινωνία με την Υποστήριξη
.
.
Επικοινωνηστε μαζι μας

Μπορείτε να μας στείλετε ένα email για να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Ευχαριστούμε.

Not readable? Change text. captcha txt
.

Start typing and press Enter to search